3. juni 2012

Sykkel i hus!

Heisann bloggen. Nå skal du høre!

Endelig har sykkelen kommet, nå blir det full trening. Fikk den på fredag så har ikke holdt på så lenge. Starter fra 04. Juli 2012, altså i MÅRRA med å skrive opp fra dag 1 og om hvor mye jeg har gått ned hvor mye calorier jeg tar av på sykkelen hver dag OSV... Ja, jeg vet fortsatt at dere ikke har trua for hvor mange ganger har jeg ikke kommet med dette tidligere? Kan ikke fatte at jeg ikke har vilje ass. En ting er sikkert, vilja mi er sterk å det skal jeg overbevise dere alle om! Vent meg 5 mnd så skal dere se at flesket ikke er sånn som det dingler i dag men at det virkelig begynner å bli noe ut av meg :)

1. Juni 2013 skal min kjære søster gifte seg med Christer og da SKAL jeg faktisk være helt strøken i den fineste kjolen jeg noengang skal ha på meg? :) ( jeg har ikke planer om å gifte meg ) Heheee..
Da er det liksom rett ned og markerte muskler jeg snakker om + ei rompe med sprett i. Viktig viktig!

Det er helt sykt å tenke på at jeg har faktisk under 1 år på meg til å få til dette. Å ja, jeg vet fortsatt at dere tenker: dette greier du ikke uansett MEN la meg overbevise deg! Nåå er jeg virkelig gira og om du virkelig ikke har trua på meg blir jeg faktisk mere gira ;)

Ønsker meg selv bare lykke til og håper vija mi er enig denne gangen!

Flesket dingler faktisk mere på den ene siden enn den andre! Helt sant. pga rockeringen, så viktig å rocke begge veier :) Om ikke ser det bare teit ut.

1 søtiser:

Jannicke sa...

Har trua på deg jeg sjø! ;¤
Å hvis vi bare blir litt flinkere å gå på fjellet også, så blir det braa! ;)

Legg inn en kommentar